Total Pageviews

Monday 23 December 2013

Traditional wintersongs and tunes from Slovenia


Tracks:
1.Svetogorska (Holy Mountain)
2.Kot kot kot kodak (St. Barbara's Day carol)
3.Stajeris (Dance Stajeris)
4.Keri ce koline meti (Blood from the butchering)
5.Valcek (Waltz)
6.Le pojmo, le pojmo v Jeruzalem (Let's go, let's go to Jerusalem)
7.Stoparjeva polka (Stopar polka)
8.Ta nuc na vinahti (Christmas Eve)
9.Jaz sem pa urca slisal (I heard the clock)
10.Sotis (Dance Sotis)
11.Mi zelimo vam zapeti (We want to sing to you St. Stephen's Day carol)
12.Valcek (Waltz)
13.Pobelelo pole (Whitened field) (St. John's Day Round Dance)
14.Valcek (Waltz)
15.Tepekkanje (Holy Innocents) (28 December)
16.Pritrkavanje na male zvonove (Chiming the little bells)
17.Kristjani dragi, vstanite in nas nocoj poslusajte (Christians dear, rise and hear us tonight)
18.Mecanica
19.Z Bugam vam vosem (God be with You)
20.En dober vecer vam Bog daj (God give you a good evening)
21.Sel sem prek po bukovju (I went through the beechwoods)
22.Jena zvezda gori gre iz dezele Jutrove (A star above shining in the East)
23.Dobr vecer dobri ljudje (Good evening, good people)
24.Trije modri jezdijo (Three wise men riding)
25.Stara sem bolana sem (I'm old and sick)
26.Pohvaljeni Jezus, tak pojemo me (Praised Jesus)
27.Oj Kristjani preljubljeni (Oh Christians most beloved)
28.Pesem pomladi (Song to spring)

29.Pritrkavanje na male zvonove (Chiming the little bells)

No comments:

Post a Comment