Total Pageviews

Saturday 1 April 2017

Obnavljamo baštinu - Reconstructing Heritage



DLM

Folk music from different regions of Croatia

Tracklist:
KUD "Mladi Šokci" - Duboševica
1. Baranjski plesovi: jabučice, sitne bole, todore, cigančica , tamburaški sastav
KUD "Gradina" - Polača
2. Pjevanje na povrate: "Oj Polačo, moje selo milo", mješovita pjevačka skupina
3. Pjevanje pod bas: "Nemoj mala reći da si moja", muška pjevačka skupina
4. Pisme iz kola: "Dođi dragi kad čobana ima", ženska pjevačka skupina
KUD "Korana" - Slunj
5. Žetelačke pjesme: "Dobro veče, mili gospodari", mješovita pjevačka skupina
6. Sviračko kolo: "Slunju grade, ruševino stara", mješovita pjevačka skupina uz tamburaški sastav
KUD "Stožer" - Kupres (BIH)
7. Poravno pjevanje: "Pala tana povr' Malovana", ženska pjevačka skupina -
8. Čobansko samačko pjevanje: "Moj je dragi cara izdvorio", ženski glas -
9. Kiridžijsko pjevanje: "Vuk zavija u pećini stini", dvojica pjevača
ZU "Gibarac" - Osijek
10. Svatovac: "Pitaju nas iz kojeg smo sela"", mješovita pjevačka skupina
11. Srijemsko kolo, tamburaški sastav -
KUU "Glinska tambura" - Glina
12. Pjesma u ophodu ivančica: "Pomoz' Bože tomu dvoru", djevojačka pjevačka skupina
13. Šetano kolo: "Ljubio sam seke dvije",mješovita pjevačka skupina uz tamburaški sastav
KUD "Ady Endre" - Korodž / Korogy
14. Balada: "Kórógy vára hírös vára", ženski glas -
KUD "Ravnica" - Oštra Luka i Bok (BIH)
15. Svadbena obredna pjesma: "Jedno jutro porano, kad zora zarudi", ženska pjevačka skupina
16. Svadbena obredna pjesma: "Al' je lijepo, mileno", dvojica pjevača
17. Nadpjevavanje u svatovskom kolu: "Mala moja, svoga oca veži", muška i ženska pjevačka skupina uz violinu i šargiju
KUD "Dinara" - Kijevo
18. Pjevanje u ophodu vučara: "Oj Kijevo, moje selo malo", muška pjevačka skupina
KUD "Stjepan Radić" - Pridvorje
19. Pridvorska poskočica, svirka na lijerici
20. Mazurka, svirka na lijerici
KUD "Vrilo" - Lovinac
21. Pastirsko samačko pjevanje: "Grlo moje muklo progovara", ženski glas
22. Ličko kolo: "Ja baraba oca siromaha", mješovita pjevačka skupina
KUD "Milan Begović" - Vrlika
23. Ojkanje: "Oj Vrliko, dok ti ime traje", tri pjevačice
24. Ojkanje: "Aj, ovo ti je iz Vrlke dite", muška pjevačka skupina
25. Čobansko prebiranje, Svirka na diplama
KUD "Grančica" - Đeletovci
26. Kolo Naši šamac kopaju: "Pitaju me, odakle si seko", mješovita pjevačka skupina
27. Šokačko kolo: "Đeletovci, milo selo moje", mješovita pjevačka skupina uz tamburaški sastav
Pučki crkveni pjevači župe Sv. Nikole Tavelića - Lišane Ostrovičke
28. Svet, misni stavak, dvije mješovite pjevačke skupine
29. Jaganjče Božji, misni stavak, dvije mješovite pjevačke skupine

No comments:

Post a Comment