Total Pageviews

Saturday 2 October 2021

Žiūrų Kaimo Etnografinis Ansamblis

 Songs From Lithuania




Tracklist:

Side A

1. Mergvakaris (Scena Iš Etnografinio Spektaklio) 21:25
Maiden's Evening (Scene From an Ethnographic Performance)
a. Motula Širdela
b. Vėlų Vakarėlį (Late Dinner)
c. Subatėlės Vakarėlį (Subatėlės Amusement)
d. Oi Onula (Oh, Anne)
e. Kas Apsakys (Who Will Tell)
f. Sėjau Rūtą (I sowed Ruth)
g. Vai Tu, Kasela (Oh You, Pigtail)
h. Vai Tu, Sesyčiuke (Oh You, Young Sister)
i. Dainuok, Sesula (Sing Sister!)
j. Mergvakaris (Pabaiga) (Maidens Evening)

Side B

2. Mergvakaris (Scena Iš Etnografinio Spektaklio) II. 9:26
Maiden's Evening (Scene From an Ethnographic Performance Part 2)
a. Vai Onula (Oh, Anne)
b. Atskyrė Sesulį (Separated Sisters)
c. Liūdnas Man Rytelis (Sad man's morning)
d. Vai Kai Aš Buvau (Oh When I Was...)

Dainos (Songs)
3. Ne Bet Kokia Mergelė Aš Buvau (Not Any Virgin I Was) 1:34
4. Kad Aš Turėtau (That I Had) 1:18
5. Iškasiau Šulinėlį (I Dug Well) 2:19
6. Nuo Pucinų Ir Aviecių (From Viburnum And Oatmeal) 2:45
7. Vai Laukės Laukės (Oh, I Just Waited And Waited) 1:08
8. Daina Apie Žiūrus (Song About Spectators) 1:58

No comments:

Post a Comment