Total Pageviews

Tuesday 12 November 2019

Harpan min

Nyckelharpa music from Sweden


Harpan min was a youth music group from Uppland in the 1970`s. They play traditional folk tunes how they have learned them from their ancestors. Mats Kuoppala and Anders Liljefors are both music teachers and the leaders of the group. 


Tracklist

Side A
1. Harpan Min / Brännvinsmarschen
2. Spelmansglädje
3. Allri Har Jag Haft Så Roligt Förr
4. Kyrkpolska
5. Norsk Schottis
6. Båtsman Däck
7. Byggna'n
8. Svensken

Side B
9. Dalamarsch
10. Näverbovalsen (Taklagsvalsen)
11. Tierpspolskan / Polska Av En Kronolänsman (Jag Har Köpt Mig Ett Par Nya Skor)
12. Schottis Från Harg
13. Vallåt Efter Anna Liljefors Från Ärentuna
14. Björnklingemarschen
15. Tobogubben (Fars Polska)
16. Kanonpolska

No comments:

Post a Comment