Total Pageviews

Saturday 23 March 2019

The religious folksong




Tracklist:
1. Gustav Jönsson - På Dig Jag Hoppas Herre Kär
2. Anna Roos - Min Vilotimma Ljuder
3. Runa Ivarsson- I Himmelen, I Himmelen
4. Maria Nilsson - Dig Herre Må Vi Prisa
5. Johamnnes Degerman - Du Nederslagna Själ
6. Johamnnes Degerman - Jesus Jesus Han Allena
7. Astrid Jonsson - Sv Ps 600
8. Nils Bengtsson - Din Klara Sol Går Åter Upp
9. Agnes Rothman - Lammets Folk Och Sions Fränder
10. Knekt Lydia Eriksson - I Denna Ljuva Sommartid
11. Lars Lindberg - Vi Love Dig O Store Gud
12. Tyra Karlsson - Broder Om Handen Till Plogen Du Satt
13. Tyra Karlsson - Det Är Solsken Där Borta På Kullens Topp
14. Kristina Buskas - Ett Litet Fattigt Barn Jag Är
15. Kristina Buskas - Saliga De Som Ifrån Världens Öden
16. Vifast Björklund - Den Signade Dag
17. Selma Andersson - Kom (Så) Låteom Oss På Jorden Nu Alla Vara Glad
18. Vasti Andersson - Eja Mitt Hjärta
19. Olof Jonsson - Kan Ni Säga Vad Ettan Är (Husförhörsvisa)
20. Rota Andersson - En Visa Jag Vill Sjunga Om Tal I Skriften Finns (Husförhörsvisa)

No comments:

Post a Comment